Oldalak

2012. december 21., péntek

csak búcsúzni jöttem

Nem feltétlenül jó hír, de találtam egy kifogást az érzéketlenségemre.
Miért vagyok teljesen közömbös? Miért nem érdekel semmi sem?
Miért kéne olyan dolgokkal foglalkoznom, amik ügyében tehetetlen vagyok? Miért érezzek, ha úgysem érek el vele semmit? Egyszerűbb nem foglalkozni a dolgokkal, ha az ember amúgy sem tehet semmit.

Két hete határozottabb vagyok. Könnyű úgy tenni, mint aki tudja, mit akar. Csak kiválasztom a két lehetőség közül az elsőt, a kézenfekvőt, és azt tűzöm ki célnak. Bármire képes vagyok, ha elegendő motivációm van. 
Nem érdekel, ha továbbadod, ha továbbadjátok a titkaimat, kedvesem. A következmények nem érdekelnek, ezért mondtam neked, amit mondtam. Nem érdekel, ha kibeszéltek a hátam mögött. Nem érdekel, hogy mit gondolnak rólam az emberek. És ha valaki nem mondja a szemembe a véleményét, akkor nem is fontos, hogy mit gondol az illető.

Williams

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése