Oldalak

2013. április 21., vasárnap

shachath*

Tetszik.
Figyelem a nőt fekete, felkontyozott hajjal, ráncos bőrrel, vörös rúzzsal, fekete kardigánnal a hálóingje felett. Különös hatással van rám.
Tetszik.
Cigarettára gyújt. Incselkedik a cellatársával. Uralkodik.
Különös érzés jár át. Felnézek rá, csodálom. Ő a Halál. Talán megőrültem, talán csak most lettem józan, talán még mindig álmodom. Talán ő játszik velem - velünk.
Titokzatos. Gonosz. Elbűvölő. Elbájolt. Már az első pillanatban, amikor megláttam. Akkor még "jó" volt. Míg a megnyugvást hozó Halál szerepében díszelgett. Most "rossz". Egy egyszerű gyilkos.

Nemrég még az járt a fejemben, hogy láttam a Halált. Találkoztam a Halállal. Egy középkorú nő volt az. Fekete ruhát viselt, arcát finom fátyol fedte. Vonásai tiszták voltak, tekintete szinte barátságos. Gyönyörű volt. És nyugalmat hozott. Tetszett.

*American Horror Story c. sorozat 2. évadjának szereplője, a múzsám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése