Oldalak

2013. január 6., vasárnap

mi az a rémálom?

Amikor látod a családodat meghalni.
Valamilyen földönkívüli erő lehetett a ludas. Szétbontotta a házunkat, majd újra összerakta úgy, hogy számunkra minden atomja ártalmas legyen.
Az ember bizakodó lény - csak ezért nem menekültünk el. Illetve én mégis, ezért túléltem. Talán segítségért mentem, talán elhitettem magammal, hogy az egész teljesen ártalmatlan. aztán mire reggel visszaértem a "segítséggel", a ház lebontásra várt. A tüzet eloltották. A holttestek eltűntek.
Átkutattam mindent, hogy emlékeket gyűjtsek a valaha létező családomról. Apró emléktárgyakat tettem el, majd távoztunk.

A második álmomból csak arra a fiúra emlékszem, aki folyamatosan piszkált. 

A harmadikban anyám elköltözni készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése