Oldalak

2013. március 4., hétfő

pipacs

Négyszer, vagy talán ötször kért meg, hogy ne gondolkodjak ennyit.
Sajnos nem megy.
Hogy találjam ki, hogy mit tegyek, ha nem gondolkodom?
Haragszom magamra.  Hülye vagyok. 
Újabban megint képtelen vagyok érezni.
Eltűnt a dolgok jelentősége.
Miért kellene aggódnom? Ez már csak a látszat. A külső váz.
Mindent csak azért teszek, hogy az emberek örüljenek.
Ezért teszek úgy, mintha szeretném őket.
Mintha aggódnék értük.
Mintha érteném őket.
Mintha törődnék velük.

"Legyél olyan nő, hogy minden egyes reggel, amikor a lábad a földhöz ér, a pokol megremegjen, a gonosz felszisszenjen: a francba, felkelt!" Amióta olvastam ezt, töröm rajta a fejem. Hogy lehet megrémíteni az ördögöt? A jósággal? Vagy ha rosszabbá válok, mint ő az? És hogy csináljam?

Frida

3 megjegyzés:

  1. Hmm... ha megengeded, akkor hadd szóljak néhány szót.
    Régeben borzasztó mód idegeskedős-izgulós voltam, 100-ból 98-szor tuti biztosan fölöslegesen izgultam. De mit is értem el vele?
    Egy igencsak komoly egészségügyi problémát. Semmi bajom nem volt, csak az a bizonyos probléma. Azóta máshogy gondolkodom. Vannak dolgok, amik akkor is bekövetkeznek, ha mi nem akarjuk, legyen jó vagy rossz. (nem minden rossz szükségszerűen rossz, csak mi tesszük azzá. Legtöbb esetben egy új lehetőséget rejtenek ezek a "rosszak" magukban)És ha még izgulunk rajta, azzal még pokolibbá tesszük az egészet. Tudom, fura hallani, főleg egy olyan idegentől mint én, de kérlek, bármi is legyen, ne izgulj. Engedd hogy a dolgok folyanak körülötted, mert vannak olyan dolgok, amiken nem biztos hogy tudunk változtatni, ellenben el kell fogadnunk őket. (:

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a tanácsot, kedvesem. :)
    Elgondolkodtatott, amit írtál - és örülök, hogy leírtad nekem! Igyekszem megnyugodni.
    Mit gondolsz arról, hogy nekünk kell irányítanunk a "sorsunkat"? Hogy tőlünk függ, mit teszünk a boldogság elérésének érdekében?
    Elsősorban azt szoktam túlgondolni, hogy helyesen választok-e. Ki szabja meg, mi a rossz döntés? Mitől lesz valami rossz? (Talán csak élvezni kellene a helyzet nyújtotta lehetőségeket és kényelmeket.)
    További szép estét!
    Üdv: Frida

    VálaszTörlés
  3. Mindig oka van annak, hogy hogyan választasz. Azért kapod ezt a Sorstól, hogy tanulj belőle. Annyiszor kapsz egy "rossz" dolgot, amíg nem tanulsz belőle. :) Én így gondolom (és persze tapasztalatból írom) ^^
    Üdv: D.

    VálaszTörlés