Oldalak

2013. május 10., péntek

szentimentálé

Örülök, hogy megismertelek. Érted nem kár, különleges vagy. Ott van benned az a plusz, amit keresek az emberekben. Szeretnék őszinte lenni, de én sem tudhatok mindent. Lehet, hogy mindenkiben ott van az a bizonyos plusz. De ez nem számít.
Az tetszett benned, hogy szentimentális voltál. Ritkaság olyan fiút látni, aki érzékeny, mégis férfias. De te az voltál. Egy kicsit bizonytalan vagyok: talán minden férfi ilyen, csak épp a többi nekem nem mutatta meg ezt az oldalát. Olyan ez, mint amikor ismersz valakit, aki szépen énekel. Hiába van jó hangja, ha előtted nem énekel, akkor nem fog a kedvenc énekeseddé avanzsálni. Szóval az én szememben ezért vagy olyan különleges. Mert ilyennek mutatkoztál. És köszönöm, hálás vagyok érte.
Sajnos már nem ismerlek. Hamar lemondtam rólad, tudod? Ma már nem tudom, milyen vagy. Nem akarom tudni. Hihetném, hogy nem változtál meg. Hihetném, hogy jobb lettél. De úgy nehezebb lenne elengedni.
Csak azt remélem, hogy én alaposan megváltoztam. Tudom, mit tennék másképp. 

Remélem, javulok.
Frida

2 megjegyzés:

  1. Örülök hogy visszajöttél.. :) Már régen jártál itt :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira nem is régen, talán egy hete. :) De én is örülök.

    VálaszTörlés