Oldalak

2012. december 9., vasárnap

békét

Nem tudom, hogy mit kell tennem. Nem tudom, hogy mit kellene mondanom. Nem tudom, mi a helyes döntés - hogy van-e olyan.
Nem tudom, hogy mit várnak el tőlem. Nem tudom, hogy elvárnak-e bármit is. Talán csak azt várják, hogy legyek normális.
Romlok.
Haragszom-e? Nem haragudtam meg rájuk úgy igazán. Nem is lenne jogos tőlem. Tudom, hogy ők is csak emberek... nem lehetnek tökéletesek. Nem lehetnek olyanok, amilyennek én szeretném őket. Mégis neheztelek rájuk. Ne nevezzétek magatokat a barátaimnak. Hiszen nem is ismertek...! és én sem ismerlek titeket.
Kilátástalan a helyzet. Várom, hátha jön az a Valaki, akinek tényleg én kellek. De úgy látom, nincs ilyen személy. Az élet csak egy unalmas közjáték. Minek élem? Olyan ritkák a pillanatok, amikor tényleg szívből nevetek! És azt is csak akkor merem, ha körülöttem mindenki félrészeg. Ha józanok, tőlem csak arra a jól ismert, hűvös mosolyra futja, ami mindenkit megtéveszt. 
Mosolyogj, mert mosolyogni fáj.
Nevetek. Fáj, ezért inkább abbahagyom.

Jobb. Jobban vagyok. Időközönként. Néha. Amíg megfelelő társaságom van, aki az összezavarodottsága ellenére is vidáman és mélyenszántón kész társalogni velem, hogy együtt örüljünk a semminek: egymásnak.
Aztán mindig akad valaki más, aki a problémáit hárítja rám, én meg (amilyen rossz ember vagyok), megpróbálom meggyőzni és túllicitálni őt a saját gondjaim fölhánytorgatásával. De amúgy is. A depressziós emberek elkedvetlenítenek. Túlságosan fogékony vagyok. Vagy csak azt szeretném, hogy jobban érezzék magukat már attól is, hogy velem beszélgetnek. Persze tudom, hogy lehetetlent kívánok. Lelombozó vagyok.
Az elhatározásra és a tökéletes időzítésre várok. Ha nem futok ki az időből, remek alkalmam nyílik majd rá, hogy megfulladjak az önutálatban. (Talán megdugatom magam. Persze hogy megbánnám! De épp ez a lényeg! És legalább értelmet nyerne az 'A' betű, amit a mellkasomra, a szívem fölé karcoltam. Bocsánat a nyersségért.)
Másrészről pedig szeretném abbahagyni az evést. De akkor még rondább leszek - már ha ez lehetséges.
Tönkre akarom tenni magam. Valahogy. Bárhogy. Akárhogy!

if you won't save me, please don't waste my time
Frida

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése