Oldalak

2012. december 11., kedd

vázlat;


Készítsünk tervet.
Első támpont: cél kitűzése
    Mi a cél? A célom?
    Keresek valakit. Aki... szeret, kedvel, elfogad, törődik velem
Akit meghódíthatok. 
    Arra van szükségem, hogy végre én is uralkodhassam egy kicsit. Valaki fölött. Hogy ezúttal ne én legyek a kapcsolatban az alárendelt fél. Hadd irányítsak. Hadd történjenek a dolgok úgy, ahogy én szeretném.
Második támpont: elhatározás
    A dolgok úgy fognak történni, ahogy én szeretném - de hogy szeretném?
    Sosem voltam jó a döntéshozásban. Kényelmesebb, ha mások mondják meg, hogy mit tegyek. Bennük jobban bízom, mint magamban. És ha ők hibáznak, nekik könnyebben megbocsátok, mint magamnak.
Harmadik támpont: folyamat lezajlása
    Hogyan?
    Először is beszélnem kéne vele. Ami lehetetlen, hiszen nem áll szóba velem. Ha egy regényben lennénk, éppen ez a kiélezett helyzet fokozná az izgalmakat. De az életünk nem regény. Csak egy unalmas közjáték. És a végén valaki majd megbántódik. Nincs egymásra találás, boldogan élés, meg nem halás...
    Talán ha sikerülne kiderítenem, mivel bántottam meg...
    De legalább némi önérzettel kezdhetem. Hiszen ő vallott! (még anno...)
Negyedik támpont: érezd jól magad!
     Lehetetlent kérsz. Hogy érezhetném jól magam, miközben kihasználok másokat?
Ötödik támpont: légy erős!
     Az leszek, amint sikerült a lángot megfémesítenem.


Kedvesem, én elhiszem, hogy kíváncsi vagy. De én meg érzékeny.
Ne reméld, hogyha megnevettetsz, utána könnyelműen közlöm veled a legszemélyesebb részleteket. Például hogy miért éppen egy 'A' betűvel gazdagodtam. 

határozott leszek. és nyugodtan fogok közölni; akire nem tartozik, úgysem érti meg.

Frida Williams

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése