Oldalak

2015. február 15., vasárnap

igazam lett?

Én fogok az eszedbe jutni, ha véget ér a nyár. Ha esik az eső. Ha süt a nap. Ha meleged van, vagy ha fázol. Ha fúj a szél, hallani fogod a hangomat. Ha zene szól, én jutok eszedbe. Ha csend van, nem tudsz kiverni a fejedből. Rám gondolsz majd, ha egyedül vagy, és a barátaid is rám fognak emlékeztetni. Engem látsz majd minden idegen arcában. Minden tekintetben. Minden mosolyban. És engem fogsz érezni minden ölelésben, minden csókban, minden szeretkezésben. Rám fogsz gondolni, ha befekszel az ágyadba, vagy valaki más ágyába. Én jutok az eszedbe, mielőtt elalszol. Rólam fogsz álmodni. Egy kicsit úgy érzed majd, hogy figyelem minden mozdulatodat, és talán figyelni is fogom. Egy kicsit haragudni fogsz rám, amiért már nem leszek veled, de magadra is, amiért elengedtél. Egy kicsit szomorú leszel, egy kicsit magányos, egy kicsit üres. De te létezni fogsz. Mindig. Akkor is, ha már elfelejtettél engem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése